Pozycjonowanie stron www Lublin 2017-08-22T19:00:23+00:00

Jakby to było znaleźć się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce Google…

… i mieć setki tysięcy odwiedzających, którzy wręcz pragną Twojej oferty?

Z pewnością fenomenalnie! To niezwykle komfortowa sytuacja, kiedy dzwoni do firmy tak duża ilość klientów, że zaczynamy odczuwać kłopot bogactwa.

Pozycjonowanie stron www i sklepów internetowych to najlepsza droga dotarcia do Klientów, którzy już szukają Twoich usług.

  • 97% Internautów w Polsce, gdy czegoś szuka zaczyna od wyszukiwarki Google,
  • Internauci darzą wyniki naturalne w wyszukiwarce dużym zaufaniem.
  • Niezależnie od branży pozycjonowanie daje znacznie większą liczbę odwiedzin strony.
  • Jest najtańszą i niezwykle efektywną formą promocji.
  • Niezależnie od tego czy Twoją stronę odwiedzi 1500 czy 20 000 osób koszt jest stały i łatwo przewidywalny.

Pozycjonowanie stron www i sklepów internetowych – najważniejsze informacje.

Pozycjonowanie stron www to proces podnoszenia pozycji strony www w wynikach organicznych w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe. Ze względu na bezpieczeństwo pozycjonowanych stron proces ten realizowany jest holistycznie, co oznacza, że strony pozycjonujemy podnosząc wartość i zaufanie wyszukiwarki w stosunku do całej domeny jak i różnych jej podstron.

Proces pozycjonowania stron i sklepów internetowych polega na pracy nad trzema obszarami:

  1. Optymalizacji kodu strony
  2. Optymalizacji treści strony
  3. Link buildingu, czyli budowania struktury linków prowadzących/odsyłających do strony Klienta.

Optymalizacja kodu strony to najbardziej podstawowy obszar pracy, od którego zawsze zaczynamy. W przypadku pozycjonowania stron, które sami wykonaliśmy, ten obszar jest od razu wykonywany w momencie tworzenia. W przypadku stron powierzanych nam do pozycjonowania, które zostały wykonane przez inne firmy, sprawdzamy potrzeby optymalizacji kodu i jeśli to koniecznie, wykonujemy optymalizacje lub przekazujemy raport co należy poprawić. Optymalizacja jest niezbędna, aby pozostałe  2 obszary (optymalizacja treści i link building) mogły zadziałać.

Wyszukiwarka w swoich wynikach przedstawia internautom treści najbardziej zbliżone do ich potrzeb. Aby mogła takie treści przedstawić, analizuje treści zapisane na stronach internetowych pod kątem zawartości słów kluczowych, aktualności informacji i jeszcze wielu innych czynników.

Dlatego ważne jest, aby treści które publikujemy zawierały odpowiednią ilość słów kluczowych i wysokiej jakości treść. Pamiętaj, sztuczne upychanie fraz na które chcesz się pozycjonować może bardziej zaszkodzić stronie niż jej pomóc. Wyszukiwarka Google bardzo lubi strony, które są często aktualizowane i wzbogacane o nowe artykuły.

Link building dotyczy budowania struktury linków prowadzących do pozycjonowanej strony. W oczach wyszukiwarki każdy link prowadzący do Twojej strony z innych stron jest traktowany jako głos „to jest fajna strona, pokaż ją wyżej”.

Link building musi być realizowany z rozwagą. Często jesteśmy kuszeni dodaniem strony do 100 „najmocniejszych” katalogów za jedyne 80 zł. Usługa taka realizowana jest automatem, który spamuje Internet. Pozycjonowanie automatyczne prowadzi w krótszej, lub dłuższej perspektywie czasu jedynie do kar nakładanych na stronę przez Google, z wykluczeniem jej z wyszukiwarki włącznie.

Właśnie dlatego pozycjonowanie stron www należy oprzeć o linki zdobywane w sposób ręczny, z bezpiecznych źródeł. A to wymaga dużej systematyczności i znajomości miejsc, gdzie takie linki można zdobyć.

Content marketing to wbrew pozorom już nie taki nowy sposób na skuteczny marketing i jednoczesne podnoszenie pozycji strony w wyszukiwarce Google. Aby strony mogły stabilnie rosnąć piszemy artykuły w aktualnościach/blogach pozycjonowanych stron czy sklepów. Te artykuły dają wartość Internautom, a jednocześnie pokazują wyszukiwarce, że mają dobrą treść, którą warto pokazać wyżej.

Content marketing to także treści publikowane poza obszarem naszej strony. Najlepiej sprawdzają się tutaj artykuły sponsorowane w portalach ogólnotematycznych i tematycznych. Pozwala to osiągnąć 2 bardzo dobre efekty marketingowe:

  1. bardzo mocny link do naszej strony, który podnosi ją w wyszukiwarce Google
  2. przekaz marketingowy, który dociera do tysięcy czytelników portalu dla którego przygotowaliśmy artykuł.

Klasycznie rozumiane pozycjonowanie dotyczy podniesienia np 10 fraz do TOP10-Top3 w wyszukiwarce. W praktyce działa to chwilowo, ponieważ jeśli strona jest pozycjonowana tylko na te 10 wybranych fraz, to może dostać na nie filtr, a to spowoduje, że strona straci cały ruch jaki miała.

Dlatego pozycjonowanie realizujemy w sposób holistyczny, czyli pozycjonując stronę na wybrane frazy, na domenę główną, na nazwę firmy, na dodatkowe słowa kluczowe z długiego czy krótkiego ogona. Wszystko po to, aby Internauci trafiali na stronę nie tylko z 5-10 wybranych fraz, a z 100-200 o których nawet byśmy nie pomyśleli, że ktoś może je w wyszukiwarce wpisać.

Pozycjonowanie stron www to dla nas priorytet.

Efekty naszych Klientów są dla nas najważniejsze.

Na powyższych podglądach widzisz kilka przykładowych efektów naszych działań w zakresie pozycjonowania stron i sklepów internetowych. Tabele pokazują jakie miejsce w wyszukiwarce zajmowała konkretna fraza każdego kolejnego dnia miesiąca. Z uwagi na ochronę danych naszych Klientów adresy url ich witryn nie mogą zostać zaprezentowane.

Nasi Klienci kupują święty spokój o dobry marketing.

Pozycjonowanie stron i sklepów dostają gratis.

Wypełnij formularz lub zadzwoń, opowiedz nam swoją historię, określ czego wstępnie potrzebujesz i daj się poznać.

Dzięki temu będziemy mieli szansę na przygotowanie dla Ciebie idealnej propozycji.