Pozycjonowanie strony www gwarantuje realny wzrost ruchu na stronie www, zapytań ofertowych, telefonów, zamówień i przede wszystkim zysków.
Zadzwoń lub wypełnij formularz, powiedz czego potrzebujesz, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę.
+48 603 774 922 Umów spotkanie97% Internautów w Polsce, gdy czegoś szuka zaczyna od wyszukiwarki Google.
Jest najtańszą i niezwykle efektywną formą promocji ze względu na jej długofalowe działanie.
Internauci darzą wyniki naturalne w wyszukiwarce dużym zaufaniem, co widzimy w setkach kampanii, które prowadzimy.
Niezależnie od branży, pozycjonowanie daje znacznie większą liczbę odwiedzin strony i sklepu internetowego osób, które szukają Twoich produktów i usług, a to przekłada się na późniejsze zamówienia.
Z doświadczenia wiemy, że skuteczność marketingu internetowego zależy od ilości punktów styku, jakie ma z Twoją marką Twój klient. Dlatego jeśli zamawiasz kampanię w social media, a my uznamy, że do osiągnięcia skutecznych efektów potrzebujesz czegoś więcej, zaproponujemy Ci dodatkowe rozwiązania.
Twój sukces będzie naszym sukcesem. Nigdy odwrotnie.
Inny - Nowoczesny - Bliski ludziom
Kiedy rozpoczynaliśmy współpracę z tym klientem jego sklep dopiero raczkował, a sprzedaż była na bardzo niskim poziomie. Jak to przy nowym sklepie na świeżej domenie.
Wybacz, że nie podajemy nazw, ale w ten sposób chcemy chronić dane klientów przed konkurencją z ich branży. Twoje dane również będziemy chronić.
Klient powierzył nam kompletną obsługę kampanii w internecie. W kolejnym roku, dzięki połączeniu pozycjonowania, reklam w Google Ads, Facebook Ads i ceneo wypracowaliśmy sprzedaż na poziomie ponad 800 000 zł.
Jak się domyślasz, kontynuujemy współpracę. W minionym roku zwiększyliśmy sprzedaż w sklepie klienta o kolejne 240 000 zł osiągając wynik ponad 1 047 000 zł.
W przypadku tego klienta również zajmujemy się e-commerce kompleksowo. Realizujemy pozycjonowanie, Google Ads, Facebok Ads i reklamę na ceneo. Wynik w pierwszym roku to zaledwie niespełna 62 000 zł, ale pamiętaj, że dopiero się rozpędzamy.
Kampania jest trudna, asortyment w sklepie bardzo zróżnicowany, ceny mało konkurencyjne, a budowa sklepu nie ułatwia nam pracy (ps. Klient przyszedł do nas ze swoim sklepem 😊). Wypracowaliśmy sprzedaż na poziomie 618 000 zł.
Przykład klienta, którego grupa docelowa reaguje tylko w 1 miesiącu w roku. Screen dotyczy wyniku sprzedażowego 525 000 zł wygenerowanego w lekko ponad miesiąc, prowadząc kompleksową kampanię w Google Ads, Facebook Ads, Ceneo i oczywiście z wykorzystaniem pozycjonowania, które realizujemy przez cały rok. W ramach kampanii wykorzystywaliśmy także zimne bazy newsletterowe klienta i kampanie display, które w tym przypadku się nie sprawdziły.
Realizując kompleksową kampanię skupiliśmy się na pozycjonowaniu, ceneo i reklamie w Google Ads. Media społecznościowe zostały pod opieką działu marketingu tego klienta. Wynik sprzedaży bezpośrednio przez sklep internetowy wyniósł ponad 420 000 zł, ale w tym wypadku należy wspomnieć, że ze względu na charakter produktów duża część sprzedaży przenosiła się na sprzedaż telefoniczną lub bezpośrednio w sklepie stacjonarnym klienta. Sklep internetowy służył jednocześnie jako wizytówka sklepu stacjonarnego.
Przedstawiamy kolejny przykład kompleksowej kampanii, gdzie klient zlecił nam pełny outsourcing działu marketingu. Tutaj także zajmowaliśmy się obsługą wszystkich kanałów sprzedażowych. Przez 6 miesięcy, gdzie główna sprzedaż była zrealizowana w przeciągu 2 kluczowych miesięcy sezonu, sprzedaż w sklepie internetowym wyniosła blisko 1 900 000 zł. Warto tutaj dodać, że księgarnia była w tym czasie w procesie przygotowywania nowego sklepu, a my pracowaliśmy na sklepie wykonanym ponad 10 lat wcześniej, absolutnie nie przystosowanym do urządzeń mobilnych. Rok wcześniej klient wygenerował w tym samym okresie ok. 300 000 zł sprzedaży, co daje wzrost o 1 600 000 zł r/r.
W tym przykładzie wynik 1 500 000 zł w czteromiesięcznej kampanii wygląda bardzo ładnie. Trzeba jednak sprostować, że nasze osiągnięcia dotyczą tylko częściowo tego sukcesu. Z naszych działań seo, Google Ads i Facebook Ads dostarczyliśmy klientowi dodatkowej sprzedaży na poziomie ok. 717 000 zł.
Zacznij od określenia celów, jakie chcesz osiągnąć. Chcesz stać się liderem w swojej branży? Chcesz przekonać użytkowników do swojej marki? Czy chcesz poprawić ranking i zająć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania? Mimo że pozycjonowanie stron internetowych może być skomplikowanym procesem, warto pomyśleć o nim przed wykorzystaniem witryny w kampaniach marketingowych. Daje to sporo satysfakcji, ale także wpływa pozytywnie na zajmowaną pozycję w wyszukiwarce Google oraz jest często stosowanym narzędziem do budowania świadomości marki.
Kampania SEO to systematyczne działania mające na celu poprawę pozycji danej strony w wynikach wyszukiwania i tym samym przyciągnięcie klientów na stronę Internetową. Najlepsze efekty przynosi optymalizacja i usprawnienie wszystkich podstron witryny oraz dopasowanie jej do słów kluczowych. Właściwe pozycjonowanie jest niezbędne, aby promować dany produkt lub usługę w sieci. Wyszukiwarka Google przyznaje rankingi stronom internetowym pod względem kryteriów takich jak: treść i zawartość tekstu, słowa kluczowe użyte w tekstach na stronie oraz zasób linków do ich witryny. Pozycjonowanie strony ma na celu dostarczenie Google informacji o tym, że ta witryna jest wartościowa, a więc warta by była umieszczona w czołówce wyników wyszukiwania. Wszystko to sprawia, że sporo firm decyduje się na zlecenie usług z zakresu pozycjonowania agencjom takim jak INB Marketing.
Samodzielne pozycjonowanie stron to wymagające zadanie, ponieważ wymaga różnych kompetencji. Nie każdy wie jak dokładnie określić konkretne słowa kluczowe i odpowiednio przygotować stronę pod względem technologicznym. Nie chodzi tutaj tylko o ustanowienie optymalnego miejsca na liście wyników wyszukiwania, ale także o utrzymanie pozycji oraz odpowiedni poziom interakcji z użytkownikami. Podobnie jak z każdą inną rzeczą – wszystkiego można się nauczyć. Pytanie tylko jak bardzo możesz się zaangażować, żeby Twój wysiłek przyniósł zadowalające rezultaty?
Decydując się na współpracę z INB Marketing, nie będziesz musiał się martwić o posiadanie odpowiednich umiejętności czy doświadczenia w branży SEO. Naszą ofertę kierujemy do osób, które chcą pozycjonować swoje strony internetowe bez żadnego wysiłku, oszczędzając swój czas. Wystarczy, że podasz nam adres witryny, a my przygotujemy jej profesjonalną optymalizację.
Aby w prawidłowy sposób prowadzić działania pozycjonowania, musisz po pierwsze posiadać profesjonalną stronę internetową, a po drugie mieć przygotowaną strategię marketingową.
Agencja INB Marketing oferuje kompleksową obsługę SEO, od konstruowania stron internetowych po optymalizację. Zarówno na poziomie dużej firmy, jak i mniejszego przedsiębiorcy.
Jeśli szukasz specjalisty SEO do swojego działu marketingu to znajdziesz go dzięki ogłoszeniom na specjalistycznych portalach rekrutacyjnych (np. rocketjobs) czy w mediach społecznościowych (np.LinkedIn). Natomiast, jeżeli nie będziesz w stanie wyznaczać zadań i weryfikować poprawności ich realizacji to najlepszym rozwiązaniem będzie nawiązanie współpracy z agencją marketingową, taką jak INB Marketing. Specjalista SEO to osoba, która zajmuje się optymalizacją stron internetowych, tworzy dobre zasady linkowania i pisze teksty, które pobudzają wyszukiwarki do umieszczania danej strony w wynikach wyszukiwania. W praktyce oznacza to, że specjalista SEO powinien posiadać wiedzę na temat nowoczesnych metod pozycjonowania stron, a także znać skuteczne narzędzia wykorzystywane w pracy pozycjonera.
Wszystko zależy od tego, jakie są Twoje oczekiwania i jaką opcję wybierzesz dla swojej firmy:
Wiadomo, że umiejętne wykorzystanie darmowych narzędzi i rezygnacja z niepotrzebnych kosztów to dobre praktyki w każdym aspekcie prowadzenie firmy. Podstawowe szkolenia i darmowe programy to z pewnością lepsze rozwiązanie niż brak działania, ale nie osiągniesz nimi tyle, co w przypadku nawiązania współpracy ze specjalistą.
Ile to kosztuje? Zatrudnienie przeciętnego specjalisty SEO do działu marketingu to (wg średniej z serwisów internetowych) dla pracodawcy koszt rzędu 6000 -7000 tys. zł. Do tego należy doliczyć wykupienie dostępu do podstawowych narzędzi pracy, budżet na zakup treści oraz link building. Potrzebujesz więc, w zależności od skali działań jakie chcesz zrealizować, ok. 12000-16000 zł miesięcznie. Dla pojedynczego projektu to wysokie koszty dlatego większość przedsiębiorców decyduje się na nawiązanie współpracy z agencją marketingową, gdzie koszt pozycjonowania strony www lub sklepu internetowego jest nawet kilkukrotnie niższy. Wynika to z faktu, że koszty dostępu do narzędzi analitycznych, utrzymania zaplecza i specjalistów rozkłada się na kilkadziesiąt realizowanych zleceń.
W agencji INB Marketing oferty przygotowywane są indywidualnie i wyceniane na podstawie potrzeb klientów.
Warto wiedzieć, że agencja marketingu internetowego może mieć różny profil działalności. Jeśli potrzebujesz kogoś, kto realizuje zadania związane z SEO, zapoznaj się z ofertami agencji, które w ofercie na swojej stronie internetowej mają zakładkę dotyczącą pozycjonowania. Unikając wysyłki zapytania do wszystkich agencji znalezionych w Internecie, zaoszczędzisz swój cenny czas.
Wybierając agencję do współpracy, zwróć uwagę na opinie i rekomendacje dotychczasowych klientów. Doświadczenia innych są ważnym wyznacznikiem dla każdego przedsiębiorstwa. Pozwalają poznać opinie innych osób oraz ich poglądy na temat firmy. W ten sposób jesteśmy w stanie zdecydować, czy faktycznie jest ona godna polecenia oraz, czy warto zainwestować w jej usługi. Aby poznać opinie na temat agencji marketingowych, najlepiej zapoznać się rekomendacjami jej klientów na stronie internetowej bądź na wizytówce Google.
W marketingu jak w życiu nic nie jest czarno białe i nie zawsze oferty z pierwszych wyników wyszukiwania będą korespondowały z Twoim potrzebami. Nie wszystkie agencje marketingu internetowego pozycjonują się na te same słowa kluczowe. Wiele zależy od zakresu usług, jakie świadczy dana firma. Wybierając agencję, która poprowadzi kampanię SEO dla Twojej firmy, oceniaj doświadczenie i kompetencje pracowników w zakresie prowadzenia kampanii SEO. Zapoznaj się z przykładami prowadzonych kampanii na stronie internetowej, a także opiniami na temat jakości świadczonych usług.
Według zasad, którymi kierujemy się w agencji INB Marketing, każda firma ma inny cel i stąd też będzie miała inne potrzeby. SEO to dziedzina, w której oferta powinna być dostosowywana indywidualnie do okoliczności. Według nas dobra oferta pozycjonowania stron to taka, która jest zrozumiała dla naszego klienta oraz zawiera wszystkie informacje niezbędne do wykonania usługi. Dzięki temu wie, czego może się spodziewać podczas jej realizacji. Przygotowując kampanię pod SEO, przeprowadzamy wstępną analizę i konsultujemy obecną „kondycję” strony internetowej czy sklepu. Bierzemy pod uwagę wszystkie przesłane przez klienta informacje, dotyczące słów kluczowych, konkurencyjnych domen i proponujemy rozwiązania dostosowane do budżetu, jaki planuje przeznaczyć na pozycjonowanie.
Właściwe przygotowanie to kluczowy aspekt również, jeśli chodzi o pozycjonowanie. Im więcej szczegółów przekażesz nam na samym początku tym lepiej. Do przygotowania indywidualnej oferty:
Najprostszą i najlepszą metodą weryfikacji jest analiza efektów. Co miesiąc dostarczamy naszym klientom raporty z prowadzonych działań SEO. W związku z tym na bieżąco śledzisz czy Twoja firma notuje wzrosty.
W INB Marketing dokonujemy bezpłatnej wyceny pozycjonowania. Po podpisaniu umowy rozliczamy się z naszymi klientami na podstawie współpracy abonamentowej. Ten model rozliczenia pozwala na precyzyjne kontrolowanie budżetu i rozdzielanie go na pracę nad tradycyjnym linkbuildingiem oraz opłaty związane z publikacją artykułów sponsorowanych. Dla naszych klientów to idealna oferta, ponieważ w sposób niezmienny zapewnia im co miesiąc stabilną opłatę bez dodatkowych kosztów. Wspólnie ustalona kwota to łatwość w zaplanowaniu odpowiednich działań, realizacji długotrwałej strategii oraz monitorowaniu efektywności działań marketingowych.
Na każdym etapie współpracy dbamy o prawidłową komunikację. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dbając przy tym o bezpieczeństwo danych personalnych i firmowych. Po otrzymaniu Twojego zapytania poprosimy Cię o wypełnieni briefu, czyli specjalnego kwestionariusza. To pozwoli nam ustalić wyróżniki Twojej firmy i w precyzyjny sposób przygotować ofertę dotyczącą pozycjonowania. Po podpisaniu umowy, w zależności od zakresu prowadzonych działań potrzebny nam będzie dostęp do panelu zarządzania stroną (CMS) oraz do narzędzi takich jak Google Search Console czy Google Analytics.
Po pełnym miesiącu przygotowujemy raport z prowadzonych działań SEO. Zawiera on wszystkie ważne informacje, które będą dla Ciebie użyteczne z punktu widzenia biznesowego, a jednocześnie będą zwięzłe i czytelne. Podstawowy raport zawiera najczęściej:
Na wyniki pozycjonowania wpływa kilka elementów, dlatego czas, w którym zaobserwujemy różnicę, dla każdej firmy będzie inny. Efekty z prowadzonych działań przez agencję INB Marketing mogą pojawić się już po trzech miesiącach. Istnieją jednak sytuacje, kiedy na rezultaty będziemy czekać nawet rok. Od czego to zależy?
Przede wszystkim od bieżącej widoczności strony w wyszukiwarce. Jakość strony internetowej i ilość pracy wymaganej do jej optymalizacji ma ogromne znaczenie na początku kampanii SEO.
Wpływ na widoczność naszej firmy w wyszukiwarce mają konkurenci naszej branży, a także ich działania prowadzone w ramach kampanii z zakresu pozycjonowania. Rezultaty naszych działań są również zależne od budżetu, jakim możemy przeznaczyć na pozycjonowanie.
Zaktualizowano: 01.12.2022
Naszym zdaniem pisane testimoniale są mało wiarygodne, dlatego poprosiliśmy naszych Klientów, aby o naszej współpracy powiedzieli kilka słów przed kamerą. Najskuteczniejsze w marketingu zawsze były i będą rekomendacje.
Głęboko wierzę, że nasza współpraca będzie źródłem obustronnych korzyści. Jestem również przekonany, że będzie ona naszym wspólnym ogromnym sukcesem otwierającym drzwi do wieloletniej współpracy, tak jak ma to miejsce w przypadku innych naszych Klientów z którymi współpracujemy od początku istnienia naszej firmy, czyli od 2011 roku.
Do każdej współpracy podchodzimy na partnerskich warunkach, więc jeśli w trakcie realizacji projektów występują nieprzewidziane okoliczności, to rozwiązujemy je elastycznie.
Michał Janiszek
Zwykły gość od niezwykłego marketingu, CEO