Skuteczne kampanie Google Ads, kampanie Google Ads Lublin, reklama Google Adwords
Reklama Google Ads (Adwords) dla wymagających
Prowadzimy skuteczne kampanie Google Ads (Adwords) dzięki którym wspólnie realizujemy Twoje cele biznesowe.
Zadzwoń lub wypełnij formularz, powiedz czego potrzebujesz, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę.
Porozmawiajmy o Twojej reklamie w Google
Wypełnij formularz, przygotujemy dla Ciebie ofertę i skontaktujemy się z Tobą
Dlaczego warto powierzyć kampanie Google Ads właśnie nam?
Doświadczenie
Działamy w branży od 2011 roku. Prowadziliśmy i prowadzimy dziesiątki kampanii reklamowych w Google Ads (dawniej Google AdWords). Wielu klientów korzysta z naszego wsparcia regularnie nawet od 9 lat. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google. Posiadamy szerokie doświadczenie w realizacji różnego typu kampanii Google.
Specjalizujemy się w kampaniach Google Ads w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej Google Display Network, kampaniach sprzedażowych w Google Shopping jak również w kampaniach Discovery na YT oraz gmail i typowych kampaniach reklamowych wideo bezpośrednio na YouTube.
W naszej pracy kładziemy nacisk na relacje długoterminowe, dlatego zawsze dokładamy wszelkich starań, aby osiągnąć najlepszy efekt dla Klienta, stawiając Twój biznes na pierwszym miejscu. Twój sukces będzie naszym sukcesem, nigdy odwrotnie.
Konkretne i mierzalne efekty
Prowadząc kampanie reklamowe w Google Ads (search, shopping, display, discovery, YouTube) osiągamy konkretne wyniki dla naszych klientów. Realizowaliśmy kampanie, gdzie wygenerowaliśmy sprzedaż 1,8 mln zł w 6 miesięcy, 1,2 mln zł w 1 miesiąc w szczycie sezonu dla dużych ogólnopolskich firm, a także mniejsze wyniki, typu 200 tys. zł w miesiąc, 300 tys. zł w kwartał dla małych sklepów z niewielkim budżetem reklamowym.
Z powodzeniem realizujemy również kampanie wizerunkowe oraz inne kampanie, których celem jest zaistnienie w wyszukiwarce Google w płatnych wynikach wyszukiwania na konkretne frazy i słowa kluczowe. Posiadamy również doświadczenie w realizacji kampanii na pozyskiwanie leadów.
Planując kampanię dobieramy jej elementy tak, aby osiągnąć dla Ciebie jak najlepszy efekt. To co działa u jednego Klienta, nie koniecznie sprawdzi u Ciebie. Ważne jest, aby umiejętnie dobrać narzędzia marketingowe dopasowane do Twojej firmy oraz oferty.
Kompleksowe kampanie reklamowe w Internecie
Z doświadczenia wiemy, że skuteczność marketingu internetowego zależy od ilości punktów styku, jakie ma z Twoją marką Twój klient. Dlatego jeśli zamawiasz kampanię w social media, a my uznamy, że do osiągnięcia skutecznych efektów potrzebujesz czegoś więcej, zaproponujemy Ci dodatkowe rozwiązania. Nie boimy się również powiedzieć, że w Twoim przypadku coś może nie zadziałać i zwyczajnie zmniejszyć zasięg reklamowania bądź przerzucić w trakcie trwania kampanii środki w inne, skuteczniejsze medium. Z nami masz pewność, że Twoje środki przeznaczone na kampanie marketingowe trafią w najbardziej optymalne miejsce. Twój sukces będzie naszym sukcesem. Nigdy odwrotnie.
Uczciwość i zaangażowanie
Współpraca z nami to gwarancja przejrzystości. Po każdym miesiącu kampanii otrzymasz szczegółowy raport z osiągniętymi wynikami oraz rozliczeniem budżetu. Możesz je także kontrolować dzięki integracji z Google Analytics, gdzie podgląd do prowadzonych przez nas działań masz codziennie. Raporty to jednak nie wszystko. W naszej agencji ważne są dla nas wartości, które przekładamy na pracę z każdym klientem:
- Pracowitość – determinuje efekty w biznesie.
- Lojalność – jest gwarancją zaangażowania.
- Uczciwość – czasem niewygodna, ale buduje fundamenty.
- Szacunek – pomaga budować dobre relacje.
- Zaufanie – buduje partnerstwo w biznesie.
INNY - NOWOCZESNY - BLISKI LUDZIOM
Na czym polega reklama w Google Ads?
Najprościej można powiedzieć, że reklama w Google Ads polega na wyświetlaniu się informacji o Twojej firmy w systemie reklamowym firmy Google w różnym formacie, od reklamy tekstowej, poprzez reklamę graficzną, produktową, na reklamie wideo kończąc. Jest to bardzo rozbudowany system reklamowy, w którym płacisz za konkretne działanie czyli zazwyczaj kliknięcie. Reklamy są emitowane w modelu CPC (Cost per Click). Istnienie również możliwość ustawienia kampanii, gdzie płatność odbywa się na podstawie ilości wyświetleń, jednak jest to rozwiązanie stosowane zdecydowanie rzadziej.
Twoje reklamy Google Ads mogą wyświetlać się, gdy użytkownik będzie wyszukiwał przy pomocy wyszukiwarki hasła (słowa kluczowe) związane z Twoimi produktami i usługami. Możesz wyświetlać również reklamy w postaci banerów graficznych, reklamy produktowe dedykowane sklepom internetowym, reklamy inteligentne, zautomatyzowane i kompleksowe np. Performance Max jak również reklamy w Gmailu oraz reklamy wideo w serwisie YouTube.
W każdym z wyżej wymienionych przypadków istnieje możliwość, aby reklamy Twojej firmy przy pomocy Google Ads wyświetlać konkretnym osobom. System Google Ads daje możliwość dość precyzyjnego określenia potencjalnej grupy Twoich odbiorców. Możemy kierować reklamy do osób, które już były na Twojej stronie www wcześniej czyli tzw. reklamy remarketingowe. Twoją reklamę mogą również zobaczyć osoby, które odwiedzają w Internecie strony www zawierające treści związane z Twoją firmą bądź wpisują określone słowa kluczowe, wyszukują w Internecie konkretnych produktów, informacji bądź usług. Dodatkowo istnieje również opcja wyświetlania reklam Google Ads na z góry określonych obszarach, miastach, regionach jak również krajach.
Jakie są typy reklam w Google Ads (Adwords)?
System reklamowy Google Ads jest bardzo rozbudowanym systemem do promowania w Internecie. Wszystko po to aby zaspokoić potrzeby i cele różnego rodzaju podmiotów, które działają w różnych miastach, środowiskach, oferują zróżnicowane produkty bądź usługi i mają różnie sformułowane cele biznesowe. Tutaj nie ma znaczenia, czy prowadzisz dużą firmę czy małą działalność gospodarczą.
Wyróżniamy następujące typy reklamy/kampanii:
- Reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania – pozwala dotrzeć z ofertą do Klientów, którzy szukają w wyszukiwarce Google Twoich produktów lub usług (inaczej: reklama sarch, reklama linków sponsorowanych, reklama w wyszukiwarce, reklama w sieci wyszukiwania)
- Reklama graficzna w witrynach internetowych – pozwala przy pomocy atrakcyjnych wizualnie reklam graficznych dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, którzy w danym momencie korzystają a aplikacji, witryn bądź innych usług należących do Google (inaczej: reklama banerowa, reklama displayowa, reklama w sieci reklamowej Google Display Network, reklama GDN, reklama remarketingowa).
- Reklamy wideo w YouTube – pozwalają dotrzeć z Twoimi filmami wideo wyświetlanymi użytkownikom w serwisie YouTube oraz innych witrynach internetowych.
- Reklama produktowa – pozwala dotrzeć z jak największą ilością informacji o Twoim produkcie do potencjalnych Klientów detalicznych, wyświetla szereg informacji takich jak cena, opis, zdjęcie, koszty dostawy. Typowa reklama skierowana do sklepów internetowych, promująca konkretne produkty, które wyświetlają się zazwyczaj na górze przed wynikami reklam linków sponsorowanych bądź na prawo od nich oraz w sekcji „Zakupy” (inaczej: Google Shopping, Zakupy Google,).
- Reklama promująca aplikacje – pozwala na promowanie aplikacji w Internecie, dzięki czemu możesz pozyskać nowych użytkowników i wpłynąć na jej wzrost sprzedaży.
- Reklama lokalna – pozwala na promowanie stacjonarnej lokalizacji Twojej firmy, sklepu, w którym Klient może obejrzeć produkt i dokonać zakupu.
- Kampania inteligentna – w pełni zautomatyzowany rodzaj reklamy, dedykowany Klientom, którzy samodzielnie chcą promować swoją firmę w Google i nie posiadają wystarczającej wiedzy, aby dokonywać samodzielnej optymalizacji. W tym wypadku po podaniu informacji o firmie oraz utworzeniu kilku przykładowych reklam Google samodzielnie stara się dobierać odpowiednie rozwiązania. Przy tym typie kampanii należy pamiętać, że w teorii faktycznie wygląda to intuicyjnie i prosto, jednak bez odpowiedniej i stałej analizy kampanii, w dłuższym okresie czasu takie rozwiązanie jest mało efektywne kosztowo i sprzedażowo.
- Kampania Performance Max – nowy typ kampanii, działający od połowy 2022 r., który pozwala docierać do Klientów przy pomocy różnych kanałów reklamy w Google Ads jednocześnie. Przy pomocy jednej kampanii w oparciu o założone cele konwersji reklamy będą wyświetlać się zarówno w wyszukiwarce, zakupach, YouTube, Google Display Network, Gmail. W ramach tej kampanii wgrywa się szereg różnego rodzaju zasobów reklamowych, od tekstów, poprzez grafiki, logo, produkty (zaciągające się z Google Merchant Centre) po filmy wideo. Następnie algorytm gogle tworzy z nich odpowiednie kombinacje reklam w zależności od przestrzeni reklamowej, w której mają się wyświetlić.
Skąd mam widzieć, jaki typ reklamy Google Ads będzie odpowiedni dla mojej firmy?
Ty nie musisz wiedzieć, jaką reklamę w Google wybrać. Od tego jesteśmy my, aby Ci w tym pomóc. W INB Marketing realizację każdej kampanii w Google Ads poprzedza dokładna analiza potrzeb i oczekiwań Klienta. Zapoznajemy się z Twoją firmą, produktami, najważniejszą konkurencją i przede wszystkim całą branżą, w której działasz. Robimy monitoring działań, sprawdzamy w jaki sposób internauci mogą potencjalnie szukać Twoich produktów bądź usług i dopiero na tej podstawie proponujemy konkretne rozwiązania, wybierając najlepszy typ kampanii dla Ciebie.
W jaki sposób rozliczany jest koszt reklam w systemie Google Ads (Google AdWords)?
W przypadku kampanii reklamowej w Google Ads płacisz zazwyczaj za efekt, którym w tym wypadku jest dokonanie interakcji z Twoją reklamą. Reklamy bazują ma modelu CPC czy „Cost per click”. Interakcją są właśnie kliknięcia w Twoją reklamę, która przekieruje Internautę na stronę www podaną w reklamie. Jest to rozwiązanie bardzo satysfakcjonujące, ponieważ nie płacisz za wyświetlenie, tylko za konkretne wejście w reklamę.
Oczywiście Google Ads też daje możliwość wyboru reklam, które są optymalizowane właśnie pod kątem wyświetleń, ponieważ zdarzają się sytuację, że zależy Ci właśnie na tym aby jak najwięcej osób zobaczyło Twoją reklamę. W tym przypadku można wybrać opcję, w której masz możliwość zaplanowania kosztu wyświetlenia tysiąca widocznych wyświetleń (vCPM).
Jak wygląda realizacja kampanii reklamowej Google Ads we współpracy z agencją INB Marketing?
Google Ads daje szereg możliwości w zakresie reklamowania Twojej firmy, produktów i usług. Oczywistym dla nas jest, że nie wszystkie z nich są dla Ciebie znane, zrozumiałe i potrzebne akurat Twojej firmie. To nie Ty musisz wiedzieć, jaką reklamę w Google wybrać. Od tego masz nas, abyśmy zaproponowali rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb oraz możliwości.
Na początku współpracy dokonujemy analizy Twoich potrzeb, zapoznajemy się z Twoją firmą, specyfiką jej działalności, branżą. Następnie proponujemy naszym zdaniem najlepsze rozwiązania uwzględniając również Twoje możliwości finansowe. Przedstawiamy Ci to w formie przejrzystej oferty. To Ty decydujesz, czy jest Ona dla Ciebie odpowiednia. Możemy też ją modyfikować w zależności od zmieniających się w trakcie realizacji kampanii potrzeb oraz możliwości.
Po etapie akceptacji oferty następuje podpisanie umowy. Umowę podpisujemy na minimum 3 miesiące, ponieważ to jest absolutne minimum aby kampania zaczęła przynosić pierwsze efekty. Następnie umowa przechodzi na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie trzymamy Klientów na siłę podpisując długoterminową umowę. Nasza firma wychodzi z założenia, że dobrze wykonana praca i Twoje zadowolenie to gwarant długotrwałej współpracy.
W pierwszym etapie realizacji kampanii przygotowujemy jej draft, wstępne propozycje reklam które trafiają również do Twoje akceptacji, jeżeli taka jest Twoja potrzeba. Nie każdy bowiem chce tak szczegółowo wchodzić w realizację kampanii. Doskonale rozumiemy, jak cennym aktywem jest czas i potrafimy go szanować, ale rozumiemy też potrzebę posiadania kontroli. Od Ciebie zależy jak bardzo chcesz się w to zaangażować na wstępnym etapie współpracy. W między czasie optymalizujemy ustawienia Google Analitics, Google Tag Manager, Google Ads, aby poprawnie monitorować kampanię i zliczać konwersję.
Gdy już wszystko mamy ustalone, techniczne ustawienia poprawne, treści przygotowane, grafiki zaakceptowane, określone jasno grupy docelowe, przychodzi czas na uruchamianie kampanii Google Ads, po którym następuje czas analiz. Obserwujemy, weryfikujemy skuteczność założeń, wyciągamy wnioski. Pamiętaj, że nie jest to czas na podejmowanie drastycznych w zmianach kroków, algorytm Google potrzebuje czasu aby się „wgryźć” w kampanię i przynieść pierwsze efekty. Każda strategia potrzebuje czasu na naukę, dlatego jesteśmy zwolennikami podejmowania pierwszych wiążących zmian i decyzji po minimum 3 miesiącach.
Po każdym miesiącu otrzymujesz od nas rozliczenie swojego budżetu w postaci szczegółowego i klarownego raportu wraz z propozycjami, co robimy dalej. Możesz to także weryfikować dzięki integracji z Google Analytics, gdzie podgląd do prowadzonych przez nas działań masz codziennie.
Czy wynagrodzenie, jakie muszę zapłacić za realizację kampanii Google Ads zależy to od budżetu wydanego na reklamy?
Nasza Agencja Marketingowa w Lublinie nie nalicza należnego wynagrodzenia w zależności od wydanego budżetu reklamowego na emisję Twoich reklam. Wynagrodzenie, jakie zapłacisz za realizację kampanii Google Ads będzie zależało od zakresu prac jaki będzie się na to składał. Dzięki temu masz pewność, że nie zależy nam aby wydać jak najwięcej Twoich środków. Naszym celem jest wydanie ich efektywnie, tak aby Twoja firma na tym zarobiła. Emitowana reklama musi przynieść wymierny skutek Twojej firmie, czy to formie zwiększonego ruchu na stronie, czy też większej ilości wypełnionych formularzy, zwiększonych ilości telefonów, wzrostu zakupów online bądź zwiększonego ruchu w sklepie stacjonarnym. Twój sukces jest naszym sukcesem, nigdy odwrotnie.
Czy za reklamy płacę bezpośrednio do systemu reklamowego Google?
To zależy 😊 Istnieją dwa modele współpracy z naszą firmą. Jeżeli posiadasz już konto Google Ads, na którym masz swoje ustawienia, podpiętą swoją kartę płatniczą, możemy realizować kampanię przy jego pomocy. Wówczas to Ty opłacasz reklamy bezpośrednio do Google, Twoim zadaniem jest pobieranie faktur z systemu i ich księgowanie. Płatność masz realizowaną w kwotach netto. My z kolei wystawiamy Ci fakturę jedynie za wynagrodzenie za naszą pracę. Opłaty za reklamy w Google ponosisz na zakończenie danego miesiąca poprzez automatyczne obciążenie Twojej karty.
Nie oznacza to jednak, że jest to warunek konieczny. Jeżeli nie posiadasz swojego konta Google Ads, nie chcesz sobie zaprzątać głowy płatnościami, kompletowaniem dokumentów, ich księgowaniem, wówczas istnieje możliwość abyśmy założyli Ci dedykowane konto Google Ads, połączyli z naszym Menadżerem reklam, zaimplementowali nasz profil płatności i przy pomocy naszej karty płatniczej dokonywali rozliczeń. Wówczas na początku miesiąca otrzymujesz od nas fakturę, która zawiera pozycję z naszym wynagrodzeniem oraz ustalony budżet reklamowy, jaki chcesz przeznaczyć w danym miesiącu na emisję reklam w Google. Obie pozycje objęte są stawką VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Nie interesuje Cię już wówczas pobieranie faktur z Google i ich księgowanie zgodnie z międzynarodowymi przepisami (firma Google ma siedzibę w Irlandii).
Czy wynagrodzenie za realizację kampanii przez specjalistę jest stałe?
Tak, ponieważ w INB Marketing nie rozliczamy wynagrodzenia w zależności od wydanego przez Twoją firmę budżetu reklamowego na reklamy. Nasze wynagrodzenie determinuje zakres realizowanych prac, jasno określony w umowie zawieranej na początku współpracy. Preferujemy model rozliczeń w którym w pierwszym miesiącu otrzymujesz fakturę na wyższą kwotę (tzw. opłata wdrożeniowa za przygotowanie kampanii), zaś w kolejnych miesiącach płacisz już za realizację kampanii, jej monitoring, niezbędne modyfikacje. Jest to również stała kwota określona w umowie. To, czy faktura powiększona jest o kwotę budżetu reklamowego będzie zależało od tego, która strona będzie regulować zobowiązania wobec Google.
Jeżeli w trakcie realizacji kampanii zajdzie potrzeba jej rozszerzenia, dodania dodatkowych działań, przygotowania dodatkowych setów banerów reklamowych, które nie były wcześniej objęte umową, konsultujemy to z Tobą i wspólnie ustalamy ich zakres oraz kwotę dodatkowego wynagrodzenia. Nigdy nie rozszerzamy nic bez Twojej zgody wiedzy, jeżeli wiąże się to ze zwiększeniem Twoich kosztów powyżej ustalonej na wstępie wartości.
Skąd mam wiedzieć, że mój budżet został faktycznie wydany na reklamy w Google Ads?
Współpraca z nami to gwarancja przejrzystości wydatkowanych środków przez Twoją Firmę. Wspólną relacje opieramy na pracowitości, lojalności, uczciwości, szacunku i zaufaniu. Zawsze masz stały podgląd do wyników kampanii poprzez dostęp do Google Analitics, dodatkowo po każdym miesiącu otrzymujesz od nas rozliczenie swojego budżetu w postaci szczegółowego i klarownego raportu wraz z propozycjami, co robimy dalej. Raport zwiera szczegółowe opisy, zestawienia, tabele w postaci screenów z Googe Ads i Google Analytics wraz z ich omówieniem. Zawsze też możesz do nas zadzwonić, napisać, umówić się na spotkanie, podczas którego możliwie przejrzyście i szczegółowo odpowiemy na wszelkie Twoje pytania i wątpliwości.
Czy muszę posiadać swoje konto Google Ads, Google Analitcs, Google Tag Manager, Google Merchant Centre?
Oczywiście, że nie musisz. Możemy wszystko założyć od początku, dokonać niezbędnej konfiguracji i ustawień, tak aby wszystko działało poprawnie. O wiele bardziej lubimy takie rozwiązanie, gdzie ustawiamy technicznie wszystko od początku sami. Wówczas mamy pewność, że jest to zrobione dobrze.
Nie oznacza to jednak, że musisz tworzyć kolejne konta jeżeli już masz wcześniejsze utworzone dla Twojej Firmy. Możemy również pracować na Twoich kontach. W takim wypadku na wstępie dokonujemy pogłębionej analizy, weryfikujemy techniczne ustawienia i jeżeli zajdzie potrzeba, wprowadzamy niezbędne modyfikacje. Cały zakres niezbędnych prac ustalamy na początku naszej współpracy, bowiem zależy nam aby realizowana kampania reklamowa była skuteczna i mierzalna.
Dlaczego warto realizować kampanię Google Ads we współpracy z INB Marketing?
Jesteśmy Agencją Marketingową, która działa w branży od 2011 roku. Od tego czasu zrealizowaliśmy setki różnego typu kampanii reklamowych Google Ads (dawniej Google AdWords) dla klientów z różnych branż i segmentów rynku, o różnej wielkości i specyfice działania. Wielu Klientów korzysta z naszych usług regularnie i sukcesywnie wraca po nowe.
Jesteśmy ponadto Certyfikowanym Partnerem Google, mamy dostęp do regularnych indywidualnych konsultacji z dedykowanym naszej agencji reklamowej Opiekunem Google oraz stały dostęp do wsparcia technicznego, dzięki czemu wszelkie trudności jesteśmy w stanie szybko rozwiązań, bez zbędnych komplikacji.
Posiadamy szerokie doświadczenie w realizacji różnego typu kampanii Google. Specjalizujemy się w kampaniach Google Ads: w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej Google Display Network, kampaniach sprzedażowych w Google Shopping jak również w kampaniach Discovery na YT oraz Gmail i typowych kampaniach reklamowych wideo bezpośrednio na YouTube.
Interesują nas jedynie długoterminowe relacje, dlatego zawsze kładziemy nacisk na jakość współpracy i generowane efekty, które są gwarantem tego, że Ty i Twoja firma zostaniecie z nami na dłużej. Twój sukces będzie naszym sukcesem, nigdy odwrotnie.
W naszej pracy staramy się dostarczać konkretnych i mierzalnych efektów. Prowadząc kampanie reklamowe w Google Ads osiągamy konkretne wyniki dla naszych klientów. Realizowaliśmy kampanie, gdzie wygenerowaliśmy sprzedaż 1,8 mln zł w 6 miesięcy, 1,2 mln zł w 1 miesiąc w szczycie sezonu dla dużych ogólnopolskich firm, a także mniejsze wyniki, typu 200 tys. zł w miesiąc, 300 tys. zł w kwartał dla małych sklepów z niewielkim budżetem reklamowym.
Z powodzeniem realizujemy również kampanie wizerunkowe oraz inne kampanie, których celem jest zaistnienie w wyszukiwarce Google w płatnych wynikach wyszukiwania na konkretne frazy i słowa kluczowe. Posiadamy również doświadczenie w realizacji kampanii na pozyskiwanie leadów. Planując kampanię dobieramy jej elementy tak, aby osiągnąć dla Ciebie jak najlepszy efekt.
Nasz zespół nieustannie aktualizuje swoją wiedzę, podnosi kwalifikacje, aby z jeszcze większą skutecznością realizować kampanie reklamowe dla Twojej Firmy.
Przykłady sukcesów naszych Klientów
Klient 1 - Początek współpracy 3 kwartał 2019
Kiedy rozpoczynaliśmy współpracę z tym klientem jego sklep dopiero raczkował, a sprzedaż była na bardzo niskim poziomie. Jak to przy nowym sklepie na świeżej domenie.
Wybacz, że nie podajemy nazw, ale w ten sposób chcemy chronić dane klientów przed konkurencją z ich branży. Twoje dane również będziemy chronić.
Klient 1 - rok później
Klient powierzył nam kompletną obsługę kampanii w internecie. W kolejnym roku, dzięki połączeniu pozycjonowania, reklam w Google Ads, Facebook Ads i ceneo wypracowaliśmy sprzedaż na poziomie ponad 800 000 zł.
Klient 1 - 2 lata później
Jak się domyślasz, kontynuujemy współpracę. W minionym roku zwiększyliśmy sprzedaż w sklepie klienta o kolejne 240 000 zł osiągając wynik ponad 1 047 000 zł.
Klient 2 – Początek współpracy 3 kwartał 2020
W przypadku tego klienta również zajmujemy się e-commerce kompleksowo. Realizujemy pozycjonowanie, Google Ads, Facebok Ads i reklamę na ceneo. Wynik w pierwszym roku to zaledwie niespełna 62 000 zł, ale pamiętaj, że dopiero się rozpędzamy.
Klient 2 - rok 2021
Kampania jest trudna, asortyment w sklepie bardzo zróżnicowany, ceny mało konkurencyjne, a budowa sklepu nie ułatwia nam pracy (ps. Klient przyszedł do nas ze swoim sklepem 😊). Wypracowaliśmy sprzedaż na poziomie 618 000 zł.
Klient 3 – Kampania sezonowa
W przypadku tego klienta również zajmujemy się e-commerce kompleksowo. Realizujemy pozycjonowanie, Google Ads, Facebok Ads i reklamę na ceneo. Wynik w pierwszym roku to zaledwie niespełna 62 000 zł, ale pamiętaj, że dopiero się rozpędzamy.
Klient 4 - Sprzedaż Online i Offline
Realizując kompleksową kampanię skupiliśmy się na pozycjonowaniu, ceneo i reklamie w Google Ads. Media społecznościowe zostały pod opieką działu marketingu tego klienta. Wynik sprzedaży bezpośrednio przez sklep internetowy wyniósł ponad 420 000 zł, ale w tym wypadku należy wspomnieć, że ze względu na charakter produktów duża część sprzedaży przenosiła się na sprzedaż telefoniczną lub bezpośrednio w sklepie stacjonarnym klienta. Sklep internetowy służył jednocześnie jako wizytówka sklepu stacjonarnego.
Klient 5 – Kampania sezonowa
Przedstawiamy kolejny przykład kompleksowej kampanii, gdzie klient zlecił nam pełny outsourcing działu marketingu. Tutaj także zajmowaliśmy się obsługą wszystkich kanałów sprzedażowych. Przez 6 miesięcy, gdzie główna sprzedaż była zrealizowana w przeciągu 2 kluczowych miesięcy sezonu, sprzedaż w sklepie internetowym wyniosła blisko 1 900 000 zł. Warto tutaj dodać, że księgarnia była w tym czasie w procesie przygotowywania nowego sklepu, a my pracowaliśmy na sklepie wykonanym ponad 10 lat wcześniej, absolutnie nie przystosowanym do urządzeń mobilnych. Rok wcześniej klient wygenerował w tym samym okresie ok. 300 000 zł sprzedaży, co daje wzrost o 1 600 000 zł r/r.
Klient 6 - Google Ads, Facebook Ads, pozycjonowanie sklepu
W tym przykładzie wynik 1 500 000 zł w czteromiesięcznej kampanii wygląda bardzo ładnie. Trzeba jednak sprostować, że nasze osiągnięcia dotyczą tylko częściowo tego sukcesu. Z naszych działań seo, Google Ads i Facebook Ads dostarczyliśmy klientowi dodatkowej sprzedaży na poziomie ok. 717 000 zł.
Opinie Klientów o INB Marketing
Naszym zdaniem pisane testimoniale są mało wiarygodne, dlatego poprosiliśmy naszych Klientów, aby o naszej współpracy powiedzieli kilka słów przed kamerą. Najskuteczniejsze w marketingu zawsze były i będą rekomendacje.
Anetta Szymanek
Salony Mody Ślubnej DEMI
Maciej Kulka
OSK Kulka, Rozliczanie Czasu Pracy Kierowców
Krzysztof Niedźwiedź
Rodzinne Centrum Odszkodowań S.A., Kancelaria Niedźwiedź
Katarzyna Jaworowska
Salon kosmetyczno - fryzjerski TINA
Jacek Orzeł i Mariusz Nenckarski
Grupa Orzeł Nenckarski
Tomasz Kośkiewicz
TMK Serwis
Opinie Google
Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Jarosław ChmielPolecam bardzo. Ogromna wiedza, indywidualne podejście i po prostu mili ludzie znający się na swojej pracy. Współpraca z Nimi, to często wyboista droga w poszukiwaniu rozwiązań, ale bardzo owocnaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Gosia O.Polecam w 100%. Wspaniała, owocna współpraca od kilku lat. Rzetelni, godni polecenia profesjonaliści. Współpraca z INB MARKETING to sama przyjemność i pewność dobrze wykonanej pracy. Super podejście do klienta, zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań!Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Paweł StępińskiSuper ludzie i bardzo profesjonalna obslugaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Bart Bartecki88Niesamowita agencja reklamowa. Jestem z drugiego końca Polski, a tylko Ci profesjonaliści potrafili sprostać , wszystkim powierzonym im przez Nas zadaniom. Fachowa wiedza, cierpliwość i doradztwo na każdym etapie projektu. Super kontakt, dlatego śmiało polecam wszystkim z całej Polski.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.TMK SERWIS tmkserwis_plZ INB trwa nasza owocna współpraca od lat, zawsze chętni do pomocy, nie przeliczają wszystkiego na złotówki, a naprawdę starają się rozwiązać problem z dziedziny marketingu lub wspierają w niuansach obsługi administracyjnej sklepu internetowego czy strony. Z czystym sercem polecam.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Mariusz BłaszczukFantastyczna współpraca, profesjonalizm, otwartość i efekt finalny zgodny z oczekiwaniami. Polecam!
Głęboko wierzę, że nasza współpraca będzie źródłem obustronnych korzyści. Jestem również przekonany, że będzie ona naszym wspólnym ogromnym sukcesem otwierającym drzwi do wieloletniej współpracy, tak jak ma to miejsce w przypadku innych naszych Klientów z którymi współpracujemy od początku istnienia naszej firmy, czyli od 2011 roku.
Do każdej współpracy podchodzimy na partnerskich warunkach, więc jeśli w trakcie realizacji projektów występują nieprzewidziane okoliczności, to rozwiązujemy je elastycznie.
Michał Janiszek
Zwykły gość od niezwykłego marketingu, CEO
Zobacz efekty naszej pracy
Przywiązujemy dużą wagę do estetyki, jakości, funkcjonalności i użyteczności tworzonych przez nas kampanii i materiałów reklamowych. Dla nas ważne jest, aby marketing który tworzymy był przede wszystkim skuteczny. Zobacz i zachwyć się.
SPRAWDŹ
Grupa Volare
Strona internetowa, materiały akcydensowe oraz kampania w mediach społecznościowych.
SPRAWDŹ
Strefa Szachów
Logotyp, strona internetowa oraz materiały graficzne na Facebooka i YouTube.
SPRAWDŹ
INDAI APARTAMENTY
Nowoczesna strona internetowa oraz kampanie nastawione na sprzedaż mieszkań.
SPRAWDŹ
Caspio Academy
Strona internetowa, logo, ulotka oraz kampania na Facebooku.
SPRAWDŹ
Stolmax
Stworzyliśmy katalog, reklamy zewnętrzne, logo, wizytówki oraz nowoczesną stronę www.
SPRAWDŹ
TMK SERWIS
Wykonaliśmy sklep internetowy. Prowadzimy kampanię reklamową Google Ads oraz tworzymy merytoryczne materiały wideo.