Zmiany w Google AdWords w sieci wyszukiwania

//Zmiany w Google AdWords w sieci wyszukiwania

Zmiany w Google AdWords w sieci wyszukiwania

W Google AdWords można tworzyć kampanie na urządzenia mobilne w sieci wyszukiwania i sieć reklamowej. Istnieje również możliwość promowania aplikacji mobilnych. Google zaskakuje nas zmianami, są kolejne by sprzyjać potrzebom użytkowników.

Nagłówki

Google wprowadziło zmiany w nagłówkach. Zamiast jednego zbudowanego z 30 znaków, wyświetlają się obecnie 2 plus tekst o długości 80 znaków.

Nagłówki i rozszerzenia na urządzeniu mobilnym

Stawki dla mobile

Teraz możesz dostosować stawki dla każdego z urządzeń, tzn. możesz podzielić je dla komputerów, urządzeń mobilnych, tabletów. W zależności od kampanii wartość kliknięcia dla telefonu czy komputera może się różnić. Optymalizując stawki dla poszczególnych urządzeń, według dni, godzin czy lokalizacji możesz zoptymalizować koszt kliknięcia dla kampanii.

s 2

Dostosowanie stawek w Google AdWords

 

Co zrobić by reklamy w sieci wyszukiwania były bardziej zauważalne?

Używaj rozszerzeń reklam, które wzbogacą treść. Wyświetlają się one dodatkowo pod nagłówkami i opisem.

  • Zwiększona widoczność – Rozszerzenia powodują, że reklama zajmuje więcej miejsca
  • Wzrasta pozycja reklamy – rozszerzenia oddziaływują na CTR, zwiększając kliknięcia.
  • Użytkownik otrzymuje więcej informacji, dzięki którym może chętniej zareagować na treść reklamową.

Dostępne rozszerzenia:

s3

Rozszerzenia dostępne w Google AdWords

Experts Creator

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *