B2B jest skrótem od z angielskiego sformułowania „Business to Business”, którego używamy do opisania transakcji przy wykorzystaniu środków elektronicznych, pomiędzy partnerami biznesowymi.
Jednym ze środków promocji w obszarze B2B jest wysyłka mailingów.
Czy jest to środek skuteczny w marketingu?
To narzędzie uważane jest przez wielu przedsiębiorców za efektywne i przynoszące pożądane skutki – nowych klientów. Wysyłka mailingów biznesowych to jedna z najtańszych i najskuteczniejszych form promocji.
Dlaczego wysyłka mailingów jest skuteczna?
- Ponieważ możemy budować listy adresowe do osób zainteresowanych naszym produktem, usługą. Wybrać grupę docelową według kryteriów sprzyjających sukcesowi.
- Mailing jest spersonalizowany, co powoduje, że odbiorca chętniej otwiera wiadomość. Ma on wrażenie, że adresowana jest bezpośrednio do niego.
- To podtrzymywanie relacji z klientami – przypomnienie o istnieniu firmy potencjalnym klientom, oraz komunikacja z nimi. Dobre relacje powodują, że klient nas poleca.
- W mailingu B2B można zmierzyć efektywność działań marketingowych.
- Wysyłka mailingu to niezwykle tanie narzędzie promocji.
- Dzięki odpowiednim narzędziom i technikom komunikacja może odbywać się z tysiącami odbiorców jednocześnie, a każda wiadomość będzie spersonalizowana dla każdego odbiorcy.
Efektem kampanii mailingowej jest obniżenie kosztów reklamy. To forma znacznie tańsza i szybsza niż wysyłka tradycyjnych listów.
Witam,
Jesteśmy zainteresowani ofertą wykonania mailingu do określonej grupy. Interesuje nas możliwość skorzystania z gotowej bazy danych oraz na profesjonalne przeprowadzenie kampanii z możliwością jej monitorowania i raportowania. Proszę o przedstawienie oferty.