Marketing treści – Content marketing

//Marketing treści – Content marketing

Marketing treści – Content marketing

Obserwując różnego rodzaju kampanie marketingowe można wyróżnić dwie strategie marketingowe. Czym się różnią?

Strategia klasyczna

Opiera się na generowaniu ruchu, który skierowany jest na stronę, sklep internetowy. Jest zbudowana z wielu działań e-marketingowych i ma przyciągnąć jak największą liczbę klientów, skupić ich uwagę. Masowe działania wymagają jednak potężnych budżetów reklamowych. Taka kampania generować może zyski, ale zaufanie do marki niekoniecznie.

Marketing treści 

Dobrej jakości treści są tworzone raz, są atrakcyjne i zostają w sieci na stałe. Efekty takiej strategii są długofalowe. Docierasz do klienta w inny sposób, np. poprzez wideo, eksperckie wpisy, artykuły, infografiki. Nie jest to reklama, a podanie użytkownikowi tego czego poszukuje w danej chwili, zaspokojenie jego potrzeby. Takie działania pomagają zbudować zaufanie do Twojej marki. Internauta postrzega Cię jako doradcę, eksperta w branży.

To nie wszystko. Sprawdź cały materiał przygotowany przez Michała!

Experts Creator

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *