Marketing internetowy oczami ekspertów

/Marketing internetowy oczami ekspertów – BLOG/

Perfekcjonizm szkodzi

2016-07-18T08:36:34+00:00Tags: |

To przewlekła choroba, z której najczęściej leczymy się całe życie. Kiedy tylko wydaje Ci się, że już sobie z tym poradziłeś to wraca, zazwyczaj jeszcze silniejsze niż do tej pory. Ten filmik jest dla Ciebie, jeśli jesteś perfekcjonistą. Jeśli łatwo zaczynasz, a nigdy nie możesz skończyć. Jeśli wciąż widzisz jakieś niedoskonałości. Jeśli wciąż dostrzegasz,

Marketing jest prosty

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , |

Zrób mały eksperyment. Wpisz w wyszukiwarkę hasło „marketing”. Co zobaczysz? Setki linków. Portale, blogi, artykuły specjalistyczne, internetowe encyklopedie (nie tylko Wikipedia!). Setki porad, strategii, metod i technik, z których każda pretenduje do roli tej najważniejszej. Mamy inbound marketing, content marketing, marketing narracyjny, wirusowy szeptany, mobilny, e-mailowy… A to jeszcze nie koniec listy. Podręczniki akademickie do

Rola energii

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , |

Jest wiele recept na udane negocjacje. Setki książek, tysiące artykułów, a każdy zawiera to jedyne, najważniejsze rozwiązanie Twoich problemów. Bez wątpienia nie ma jednego, unikalnego sposobu jak poradzić sobie w każdej sytuacji. Każdy kontakt, każda relacja jest zbyt złożona, aby mogły zaistnieć jakieś cudowne rozwiązania. Ważne jest jednak, aby nic nie pominąć – ani rzetelnego

Zaufanie w każdym zakresie

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , , |

W biznesie ważne jest nie tylko to, czy masz wiedzę w swojej dziedzinie. Umiejętności też nie zawsze stoją na pierwszym miejscu. Nawet Twoje doświadczenie nie każdego przekona. Zazwyczaj decyduje zaufanie. Po co Ci fenomenalna oferta? Po co wysoka jakość produktów i doskonała strategia marketingowa? Po co nienaganna wizytówka i szeroka sieć kontaktów, skoro klienci i

Wideo w praktyce

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , |

Kiedy ostatnio zaglądałeś na YouTube albo Vimeo? Wczoraj, czy już dziś? Większość z nas robi to przynajmniej raz dziennie. Wielu współczesnych celebrytów zdobyło sławę właśnie dzięki swoim kanałom. Niektórzy przenieśli się nawet z telewizji na YouTube. Popularność najbardziej szanowanych vlogerów dorównuje programom telewizyjnym, a te zazwyczaj przenoszą się na kanały VOD. Coraz częściej mówi się

Promuj się!

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: |

Dopiero zaczynasz biznes? Stawiasz pierwsze kroki w tej trudnej sztuce, jaką jest zaspokajanie potrzeb klienta? Nie zapomnij o pewnej ważnej i banalnej rzeczy, która łatwo może uciec Twojej uwadze… Wyjdź do ludzi! Promuj się! Pokaż, że jesteś. Że masz dobre produkty i dobre usługi. Że jesteś właśnie tutaj, do dyspozycji swoich klientów. Biernym czekaniem nic

Odzyskaj klienta

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , , |

Większość klientów wpada do Ciebie tylko na kilka chwil. Przeglądają ofertę, zapoznają się z Twoim sklepem, klikną kilka razy i pędzą dalej w internetową przestrzeń. Taki klient to Twój cel. Musisz nakłonić go, aby do Ciebie wrócił. Jak to zrobić? Jest na to prosta metoda: Musisz pójść za nim. Musisz wraz z nim przemierzać Internet

Coś więcej niż spam

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , , |

Masz dość reklam, które zaśmiecają Twoją skrzynkę mailową? Irytują Cię natrętne oferty, które nie są dopasowane do Twoich potrzeb? To dobrze. Wiesz, jakich błędów unikać tworząc swoją własną listę mailingową. Mimo negatywnych skojarzeń e-mail marketing to prężnie rozwijający się kierunek aktywności promocyjnej i sprzedażowej. Nie bez powodu. Dobrze prowadzony mailing daje możliwość bezpośredniego dotarcia do

Zainwestuj w relacje

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , |

Jakie jest największe źródło wiedzy o Twoich klientach? Jak możesz się dowiedzieć czym się interesują, co o Tobie myślą, jakie są ich sympatie i antypatie? Pod ręką masz doskonałe źródło wiedzy, o którym być może nawet nie myślisz w ten sposób. Tak, chodzi oczywiście o Facebooka. Wciąż zdarzają się przedsiębiorcy, którzy traktują swój fanpage jako

Klucz do pozycjonowania

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , |

Jeśli uważnie śledziłeś ostatnie wpisy wiesz już czym jest Google Adwords i jak się z nimi mierzyć. Teraz pora na kolejny element, który zapewni Ci ruch na stronie internetowej. Przygotuj się na nowy zastrzyk wiedzy. Nie uciekniesz od pozycjonowania, choćbyś bardzo się starał. To metoda, która przynosi owoce dopiero po długim czasie, ale pozwala zająć