Marketing internetowy oczami ekspertów

/Marketing internetowy oczami ekspertów – BLOG/

Firmao.pl – zaawansowane narzędzie do zarządzania biznesem podawane w możliwie prosty sposób.

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , , |

Przychodzi taki czas, że twoja firma wchodzi w nową fazę rozwoju i dotychczasowy system zaczyna zawodzić. To niezawodny znak, że czeka Cię proces automatyzacji obiegu informacji. Jeśli szukasz dobrego CRM, który ułatwi pracę, to możemy Ci polecić coś naprawdę dobrego. Wygoda to podstawa Firmao to ekwiwalent kilku narzędzi, które pozwalają zorganizować pracę w przedsiębiorstwie na

C – Content

2016-07-18T08:09:24+00:00Tags: |

5 wskazówek jak tworzyć wartościowy content Content marketing to sposób na zdobycie klienta. W czasach dużej konkurencji, procesów zakupowych, które mają miejsce w sieci, trzeba zawalczyć o klienta, wcześniej zdobywając jego zaufanie, budując z nim relacje. Dawniej potencjalny klient widział reklamę, szedł do sklepu, wybierał produkt z tej reklamy i kupował. Teraz sprawdza go w

Nie kopiuj. Planuj

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: |

Wiele osób zaczyna pracę nad promocją swojej firmy od środka. Nie od końca, nie od początku, ale właśnie od środka. Zarówno młodzi, jak i doświadczeni przedsiębiorcy rozpoczynają od wyboru konkretnych narzędzi marketingowych. Dlaczego tak się dzieje? Czy jest to dobre rozwiązanie? Czasem odpowiedzialny jest za to poziom wiedzy. Szukając informacji o marketingu spotykamy się z

B – Brief reklamowy

2016-07-18T08:11:57+00:00Tags: , , |

W procesie tworzenia kampanii reklamowej bardzo pomocne jest stworzenie Brief’u reklamowego. Jest on użyteczny zarówno dla klienta jak i dla agencji. Pomaga określić oczekiwania klienta i sprecyzować wszelkie niezbędne szczegóły. Brief dotyczy przede wszystkim działań promocyjnych, czasu ich trwania, sposobu reklamowania i szczegółów, co do reklamowanego produktu lub usług. Konieczne jest też ustalenie budżetu na

Osiągaj więcej

2016-07-18T08:28:41+00:00Tags: |

Wzmacniaj osobowość i osiągaj więcej Wszyscy czegoś chcemy, mamy jakieś oczekiwania i aspiracje. Im więcej osiągamy, mamy apetyt na więcej. Jednak przed kolejnym krokiem i działaniami często ograniczają nas własne zastrzeżenia, co do posiadanych umiejętności i do tego, czy zdołamy to „więcej” osiągnąć. Będąc dziećmi, nie mamy takich oporów i robimy to, co uważamy za

A – Automatyzacja Marketingu

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , , , |

Automatyzacja Marketingu <z ang. marketing automation> jej początki sięgają około 10 lat wstecz.  Koncepcja ta powstała w Stanach Zjednoczonych. System ten skupia się na wsparciu pracy działów marketingu i sprzedaży. Dzięki synchronizacji danych ułatwia funkcjonowanie i kontrolę tych dwóch działów, czego skutkiem jest zwiększanie zysków firmy. Personalizacja Analiza zachowań użytkowników na stronie internetowej, pozwala na

Jak założyć konto na Tpay.com?

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , , |

Krok 1 Wejdź na stronę www.tpay.com i wybierz zakładkę „Zaloguj”.     Na ekranie pojawi się formularz kontaktowy.   Krok 2 Wypełnij poszczególne pola w formularzu rejestracyjnym.   Podaj adres strony internetowej.   Zaakceptuj warunki regulaminu i kliknij „Przejdź dalej”.   Krok 3 Sprawdź skrzynkę mailową. Powinieneś otrzymać wiadomość z danymi twojego konta: twoim numerem

Przyzwyczaj się do dźwięku słowa „nie”

2016-07-18T08:33:32+00:00Tags: , |

Nikt nie lubi porażek. Żyjemy w kulcie efektywności i sukcesu, a przecież każdy, kto zajmuje się sprzedażą ma ich wiele na swoim koncie. Czym się więc martwić? Każda odmowa ze strony Twojego klienta to szansa. Na co? Są dwie odpowiedzi: Na zdobycie innego. Trening czyni mistrza. Każda kolejna nieudana sprzedaż uczy Cię z jakimi sytuacjami

Potrzebujesz społeczności

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , , , , , |

Marzysz o dużych zyskach? Marzenia to za mało. Jeśli naprawdę zależy Ci na sukcesie Twojej firmy nie możesz poszukiwać cudownej recepty, która jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki przyniesie Ci rekordowe dochody. Zamiast tego skup się na budowaniu społeczności. Inwestuj w zaufanie, które zapewni Tobie i Twoim klientom zadowolenie na długi czas. Każdy usatysfakcjonowany klient, z

Bądź ekspertem

2017-03-28T12:26:32+00:00Tags: , |

Zauważyłeś już jak dużą rolę odgrywa w sprzedaży zaufanie? Wielu sprzedawców zastanawia się jak je wzbudzić. Pracujemy nad tym, aby przestrzegać dress code’u, mieć nienagannie uprasowany garnitur, uśmiechać się, a przecież wystarczy tylko jedna prosta rzecz. Wystarczy, że przestaniesz myśleć o prowizji. Że skupisz się na tym, co jest najważniejsze, czyli na Twoim rozmówcy. Uważnie