Małe przewagi

Małe przewagi

Jak sprawić, że klienci wybiorą właśnie Ciebie? To pytanie spędza sen z oczu wielu przedsiębiorcom. Na każdym kroku jesteśmy zasypywani komunikatami – reklamami, newsami, powiadomieniami. W każdej branży marki konkurują ze sobą o uwagę klienta, choćby o małą chwilę.

Gdy już zdobędziemy uwagę odbiorcy rozpoczynamy drugą turę walki – musimy go do siebie przekonać. Klient porównując Cię do konkurencji musi być przekonany, że więcej zyska wchodząc w relacje właśnie z Tobą. Niezależnie od tego, czy gong wybije pierwszą, czy drugą rundę zasada jest ta sama: Zapewnić sobie przewagę, choćby o mały włos. W wielu przypadkach wystarczy niewiele, aby wybić się ponad konkurencję. Jak?

Wpisz w Google dowolną frazę i sprawdź ilość wyszukanych stron. Pojawią się ich miliony. Większość z nas nie odwiedza nawet drugiej strony wyników. Obecność w pierwszych dziesięciu rekordach daje nam jakiekolwiek szanse, w pierwszych pięciu znacznie je zwiększa, a pierwsza trójka gwarantuje powodzenie. Można to osiągnąć dzięki pozycjonowaniu strony. Niektóre linki będą jednak odznaczone na żółto – zazwyczaj na górze. To właśnie linki sponsorowane w Google Adwords, dzięki którym można znaleźć się w dobrze eksponowanym miejscu. Drobna przewaga zapewnia duży sukces.

Pamiętaj! Ta sama zasada dotyczy nie tylko technik marketingowych, ale przede wszystkim strategii. Zainwestuj w zdobywanie drobnej przewagi, a możesz osiągnąć wielkie zwycięstwa.

2016-07-18T08:08:45+00:00Tags: |

Experts Creator

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *