Jak odnieść sukces

w sprzedaży online
i zwielokrotnić obroty
w sklepie internetowym?

STRATEGIA kampanii INB Master Sales PRO

Wykorzystując potencjał wyszukiwarki Google, mediów społecznościowych i sieci reklamowej Google pokażemy Twoją ofertę szerokiemu kręgu internautów.

Potencjalni klienci, którzy zareagują na komunikat reklamowy z góry lejka będą regularnie widzieć banery reklamowe z produktami, które oglądali w e-sklepie.

Dobra kampania sprzedażowa musi posiadać wyraźne wezwanie do akcji. Poprosimy osoby, które oglądały produkty w Twoim sklepie, aby dokonały zakupu.

Narzędzia kampanii INB Master Sales PRO

Kampania produktowa Google

Zintegrujemy Twój sklep z Google Merchant Center.

Po wpisaniu nazwy sprzedawanego przez Ciebie produktu w wyszukiwarce pojawi się zdjęcie produktu z Twojego sklepu z linkiem do zakupu.

Kampania Google Search

Stworzymy reklamy w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google. 

Reklamy wyświetlimy na słowa kluczowe związane z produktami, kategoriami produktów, jak i innymi słowami, po których internauci mogą szukać Twojej oferty.

Kampania na konwersję FB

Określimy grupy docelowe potencjalnych klientów.

Wykorzystując sztuczną inteligencję (AI) wyświetlimy reklamy tylko tym osobom, które z największym prawdopodobieństwem kupią Twoje produkty. 

Pozycjonowanie

Wymusimy indeksację wszystkich produktów w Twoim sklepie, aby wyszukiwarka zaprezentowała je po ich nazwach.

Zajmiemy się pozycjonowaniem w sposób holistyczny – tak aby domena e – sklepu rosła w siłę zarówno na frazy pozycjonowane, jak i inne, które internauci wpiszą w wyszukiwarkę. 

Google Display

Stworzymy reklamy w formie banerów wyświetlanych na portalach internetowych.

Reklamy wyświetlimy na portalach tematycznie powiązanych z Twoją ofertą oraz na innych portalach wykorzystując targetowanie behawioralne.

Remarketing dynamiczny

Internauci, którzy odwiedzili stronę z Twoim produktem, będą go widzieli na portalach, które przeglądają dzięki sieci reklamowej Google.

Dzięki wykorzystaniu katalogu produktów wyświetlimy reklamy oglądanych towarów internautom, którzy korzystają z Facebooka, Instagrama i Messengera.

E-mail marketing

Zbudujemy bazę subskrybentów newslettera zgodną z przepisami RODO.

Będziemy utrzymywali regularną komunikację e-mail marketingową wykorzystując zaawansowaną personalizację.

Porzucone koszyki

Dzięki integracji z SalesManago utworzymy reguły wysyłające cykl 3 wiadomości wysyłanych od 4 do 72 godzin od chwili porzucenia koszyka.

Każdy kto rozpoczął składanie zamówienia, a go nie dokończył, otrzyma wiadomość z opcją odzyskania koszyka. Statystyki pokazują, że 59% porzuconych zamówień udaje się odzyskać.

Webinary i transmisje live

Tworzymy strategie sprzedaży poprzez webinary, czyli szkolenia / prezentacje w wirtualnym pokoju konferencyjnym.

Pomagamy w przygotowaniu prezentacji pod kątem sprzedażowym i zgromadzeniu publiczności podczas Twojego wydarzenia.

Wszelkie relacje opieram o wartości
dla mnie najważniejsze.
Jeśli są one spójne z Twoimi,

zapraszam do współpracy.

Pracowitość - determinuje efekty w biznesie.

Lojalność - jest gwarancją zaangażowania.

Uczciwość - czasem niewygodna, ale buduje fundamenty.

Szacunek - pomaga budować dobre relacje.

Zaufanie - buduje partnerstwo w biznesie.

Ekspert psychologii sprzedaży i marketingu, CEO

Przykład 1

Nowy sklep internetowy sprzedawcy zabawek. W nowym sklepie nasz klient sprzedawał tylko foteliki samochodowe jednej z najdroższych marek na rynku. Przez pierwsze 3 miesiące samodzielnych działań wygenerował sprzedaż na poziomie łącznie 13 897,90 zł. Gdy zajęliśmy się jego marketingiem w kolejnych 3 miesiącach sprzedaż przekroczyła 205 000 zł i stale rośnie.

Zanim do nas trafił

Gdy zajęliśmy się jego marketingiem

Wzrost sprzedaży kwartał / kwartał ok. 191 100

Przykład 2

Firma z doświadczeniem w sprzedaży poprzez sklepy stacjonarne. Sklep internetowy wcześniej nie istniał. Wyniki z 4 miesięcy po 6 miesiącach prac. Suma przychodów to efekt wszystkich naszych działań. Sprzedaż odbywa się głównie we wrześniu i w październiku. Listopad i grudzień to miesiące gdzie przychody jeszcze są generowane na względnie przyzwoitym poziomie, natomiast w pozostałych miesiącach po sezonie sprzedaż jest znikoma.

Wygenerowana sprzedaż 525 425,00

Przykład 3

Sklep internetowy funkcjonował przez 8 lat. Wygląd i użyteczność sklepu dla internautów należy podsumować jako tragiczne. W związku ze skomplikowanymi integracjami z dużym magazynem centralnym Klient przed rozpoczęciem sezonu nie wyrobił się z przebudową sklepu. W analogicznym okresie przed rozpoczęciem współpracy sprzedaż w tym sklepie nie przekraczała 550 000 zł. W trakcie naszej kampanii w miesiącu szczytu sezonu sklep wygenerował w 30 dni 1 210 000 zł sprzedaży. W trakcie 6 miesięcy kampanii wygenerowaliśmy obrót 1 800 000 zł

Wzrost sprzedaży r/r ok. 950 000

Poznaj pakiety inb Master Sales PRO

Pakiet basic

Pakiet standard

Pakiet premium

Pakiet platinum

Porozmawiajmy o promocji Twojej marki


Chcę od czasu do czasu otrzymywać informacje handlowe i kupony rabatowe (opcjonalnie)Chcę zapisać się na newsletter i otrzymywać dostęp do bezpłatnych, inspirujących wideo, e-booków i artykułów. (opcjonalnie)

RODO

Klauzula informacyjna RODO

Wypełnij formularz, a my w przeciągu 5 minut wyślemy na Twoją skrzynkę e-mail nasze cenniki.

W przeciągu 24h skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o Twoich potrzebach.

W każdej chwili będziesz mógł skasować swoje dane z naszego CRM klikając w link w stopce wiadomości.
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych.