Content marketing

Content marketing to strategia polegająca na przekazywaniu dobrej jakości treści, konkretnej grupie docelowej.

Internet to źródło, w którym można odnaleźć potrzeby użytkowników. Internauta sam zostawia ślady dotyczące jego pragnień.  Treści w sieci przygotowywane są zgodnie z potrzebami odbiorców. Mają rozwiązywać ich problemy.

Marketingowcy na podstawie dokładnych analiz, zbierają informacje, w celu zbadania najważniejszych czynników na podstawie, których internauci podejmują decyzję. Drugim krokiem jest tworzenie adekwatnych treści, jako odpowiedź na potrzeby użytkowników i gromadzenie ich wokół contentu.

Content ma na celu zwiększanie:

  • świadomość marki i produktów
  • ruchu na stronie www
  • zaufanie do marki
  • budowanie relacji z użytkownikiem

Kreowane treści mają dotyczyć konkretnej grupy odbiorców. Ważne jest by budować społeczność wokół contentu. Zgromadzenie odbiorców pod kątem zainteresowań i nakłonienie ich do współpracy, np. poprzez bycie ambasadorami marki i produktów, da większy zasięg publikowanych treści, pozwoli wpływać na innych użytkowników, budować ich świadomość.

Popularne formy contentu:

  • ebook
  • video
  • infografiki
  • artykuły
  • poradniki

Experts Creator

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *